İşçiləriniz biznesinizin ən böyük sərvətləridir. 5, 50 və ya 500 nəfəri işə götürməyinizdən asılı olmayaraq, HR ilə siz bütün işçi məsələlərini idarə edə bilərsiniz. İşə qəbuldan tutmuş performans və maaşlara qədər - hər şey bir dam altındadır. Fərdiləşdirilə bilən, çox yönlü və istifadəsi asan tam HRM sistemi.
HRMGo ilə əsas işçi məsələlərini idarə edə, yeni namizədlər işə götürə, əməkdaşların məhsuldarlığını artıra və onların zəhmətini problemsiz şəkildə, tək bir məkandan ödəyə bilərsiniz. İstər məsləhətçi, istər kiçik biznes sahibi, istərsə də böyük bir korporasiya olun – bu sistem hər kəs üçün nəzərdə tutulub.
Bu əhatəli funksiya HR fəaliyyətlərini asanlaşdırır. İrəliləmələr, yerdəyişmələr, iş səfərləri, işdən çıxarılmalar, xəbərdarlıqlar və digər mühüm İR məsələlərinin qeydini aparmaq olduqca rahatdır.
Hər bir işçi üçün profil yaradın və onların əsas məlumatlarını, o cümlədən vəzifə, maaş və karyera yüksəlişini izləyin. Yalnız bir neçə kliklə məlumatlarını yeniləyin və dəyişdirin. İşçinin müqavilə vəziyyətini izləyin. Onları müxtəlif şöbələrə, filiallara köçürün və ya lazım gələrsə, müqaviləni ləğv edin.
İşə qəbul prosesini sürətləndirin. Yeni iş yerləri yaratmaq, idarə etmək və açıq mövqelərinizi daha tez doldurmaq üçün daxili işə qəbul xüsusiyyətlərindən istifadə edin. Başdan sona qədər proqramları toplayın və idarə edin. Namizədləri asanlıqla müqayisə edin və iş üçün ən yaxşısını seçin.
Bir neçə kliklə əmək haqqını idarə edin. Maaşları hesablayın, əmanətləri planlaşdırın və işçilərin vaxtında maaş almasına əmin olun. Gələcəkdə istinad üçün bütün işçi qüvvəsi xərcləri, köçürmələr, depozitlər və işçilərlə əlaqəli digər əməliyyatlar haqqında məlumatı saxlayın.
Bu xüsusiyyət, şirkətə işçinin şəxsi, şirkət və Bank təfərrüatlarının əsas sənədləri ilə birlikdə qeydini saxlamağı asanlaşdırır. İşçilər öz profillərinə baxa və idarə edə bilərlər.
Açıq bir vəzifəni doldurmaq lazımdır? Sadəcə HRM-də yeni iş yeri yaradın və prosesi başdan sona qədər idarə edin. HRM ilə yeni namizədləri daha sürətli işə götürün və menecerlərin işə götürülməsində vaxta qənaət edin. İş yeri yaradın, ərizələri toplayın və idarə edin, namizəd boru xətti yaradın, müsahibələri idarə edin.
İşçi artımını gücləndirin. Bacarıqların təlimini planlaşdırın, xərcləri izləyin və işçilərinizin işlərində daha yaxşı olmasını izləyin. Fərdi KPI ilə işçilərin məhsuldarlığını artırın. İşçilərin performansını izləyin, rəy paylaşın və şirkət hədəflərinə çatmasına kömək edin.
İşçilərinizi əməyinə görə ödəniş edin. Gələcəkdə istinad üçün bütün işçi qüvvəsi xərcləri, köçürmələr, depozitlər və işçilərlə əlaqəli digər əməliyyatlar haqqında məlumatı saxlayın. İşlərinə görə həmişə ədalətli təzminat almasını təmin etmək üçün işçilərin davamiyyətini və əlavə iş vaxtını izləyin.
Asan kliklər vasitəsilə aylıq ödəniş sənədləri yarada və toplu ödənişlər edə bilərsiniz. Siz həmçinin asan bir CTA ilə maaş kağızının statusunu dəyişə bilərsiniz. İşçi əmək haqqı komponentlərinin bölgüsünə baxa bilər.
Yeni iş yerləri yaratmaq, idarə etmək və açıq mövqelərinizi daha sürətli doldurmaq üçün daxili işə qəbul xüsusiyyətlərindən istifadə edin. Bir neçə kliklə müsahibələri planlaşdırın, müsahibə sualları yaradın və müsahibə verənləri təyin edin.
Falcon X ilə siz bütün biznes funksiyalarınızı tək platformadan rahat şəkildə idarə edə bilərsiniz.
Mühasibat uçotu, HR, Ödənişlər, Liderlər, Ünsiyyət, İdarəetmə kimi Premium Əlavələr üzərindən daxil olun, hamısı bir arada!
Falcon X ilə siz bütün biznes funksiyalarınızı tək platformadan rahat şəkildə idarə edə bilərsiniz.